28 juni, 2007

Gone fishing. Men först några skivtips.

Ja vänner, nu är det dags för mig att ta semester, och då gör jag det från bloggen också.

Innan jag tar ledigt vill jag ge er några skivtips som ni själva kan kolla upp, så återkommer jag med mer ingående texter om dem efter sommaren. Så, googla på följande:

  • Frog Eyes: Tears of the Valedictorian
  • People Press Play: People Press Play
  • Stars of the Lid: And Their Refinement of the Decline
  • Apparat: Walls
  • Wildbirds & Peacedrums: Heartcore
  • Of Montreal: Icons, Abstract Thee
  • Ström: Ny musik för landssorg

Ha en riktigt skön semester, så ses vi i augusti!

Martin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en skön sommar Martin!

Anonym sa...

Tack för tipsen. Ha en skön semester!

Anonym sa...

Har beställt Frog Eyes men har inte fått den än. Segt att behöva vänta.

Biff sa...

Var har du beställt skivorna, på Dotshop? Jag har haft lite problem med att få leveranserna av populära titlar därifrån på den senaste tiden. Förhoppningsvis är det ett tecken på att de blir allt mer populära!

Anonym sa...

Japp, från dot. Fick paketet idag. Ska ta mig an denna efter det att jag har lyssnat genom Montag.