25 april, 2007

Presstopp: en ny människa har kommit till världen

Jag frångår nu mina principer att endast skriva om musik för att stolt berätta att jag och Livia har blivit föräldrar till en oändligt fin son (andra tycker kanske att han är som vilka andra bebisar som helst, men det håller jag så klart inte med om).

Han föddes i söndags morse, 3365 gram tung och 49 cm lång, efter hårt arbete av mamma under cirka 6 timmar.

Jag ska försöka uppdatera bloggen med skivtips så ofta andan faller på, men just nu är det inte prio ett! Som tur är har jag ett par på lager.

Vi hörs!
Martin

11 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!! Vad ska han heta?

Maria

Biff sa...

Han heter med största sannolikhet Vidar!

Anonym sa...

En sån fin, grattis!

Anonym sa...

grattis!

Mårten Schultz sa...

Oj, grattis. Större än så här blir det inte!

Mårten / SwedAm.

Anonym sa...

Wow! Grattis!
Jättesöt ju!

Frans sa...

Hela 50-listan klappar händerna och gapar av förtjusning. Fantastiskt!

Biff sa...

Hej vänner!

Tack för alla glada tillrop!

Martin

BK Templet sa...

Grattis!!!

Veronica sa...

Gör ett nytt försök...

GRATTIS VIDAR!
Grattis Mamma och Pappa!

:)
Frisören Veronica här... jag har försökt att lämna kommentarer här tidigare men inte lyckats... (är antagligen inte tillräckligt datavan :P)

Grattis än en gång!

Anonym sa...

underbart, grattis!